Tapar_selma ben 32 haftamdan 37. Haftama kadar oraya gittim gül yaman hanıma doktor biraz hızlı çabucak bakıp kaldırıyordu güler yüzlü diye sorun etmedim benle aynı hamile olan bi arkadaş ta oraya gidiyordu benden önce doğum yaptı orda hiç memnun kalmadı zaten hastane devlet hastanesi gibi tutulur bi yanı yok mayıs sonu orda normal dogum 6900 sezeryan 7900 dü doktor da ilgisiz dedi sezeryan 2 gün kalması gerekiyorken 1 gün bile tam kalmamış çıkartmış lar evde çok acı çekince yine hastanelik olmuş bana söyleyince korktum bıraktım orayı hastane arayışına girdim 38. hafta da bir arkadaş tavsiyesiyle erdem hastanesine gitmeye başladım 39 + 4’te orada doğum yaptım ve çok memnun kaldım normal doğum 4500 sezeryan 6 bindi suan ki fiyatı bilmiyorum muayene 350 ydi 450 olmuş arkadaş söyledi