Zhrcls etimede gittim ben dr nazlı aksoy kala. çok hanımefendi kibar biri memnun kaldım. normal doğum istediğimi belirttim. araştırdığım kadarıyla normal doğum yanlısı zaten. hastane de tertemizdi çok beğendim. benim haftam 34 kabul etti. 16 haftadan sonra paket fiyatı 3binmiş. muayne ücreti 87. sadece doğum 2900 öğretmen asker polise indirim oluyor. ama yılbaşından sonra zam gelir büyük ihtimal. yılbaşından önce karar verip bi hastanede doğum paketi yaptırmanı öneririm.