Kızlar bugün Emel Ebru Özçimen hocaya gittim. Hamileliğim riskliymiş gayet güzel açıkladı herşeyi, ben hocayı beğendim yalnız aşırı pahalı değil mi ? 1250 tl verdim 2 hafta sonra tekrar gidip aynı parayı tekrar vereceğim. Siz hangi doktora gidip ne kadar ödediniz?