Merhabalar 21+2 günlük gebeyim geçen pazartesi doktora gittim bebeğinin kalbinde beyaz bı leke sen bahsetti doktorum fakat üzerinde çok durmamizi söyledi ben internet araştırdım down sendromlu bebeklerde goruluyormus dün akşam renkli ultrason çektim sıktım bebeğin sağ vetrikorunde beyaz parlak bı leke var fakat başka belirti yok iciniz rahat değilse amnio sıvı qldirin rahatlatır dedi bugün renkli ultrason sonucumu doktoruma gösterdim doktorum herşeyi unutmami söyledi takılacak bı durum olmadığını hergun kalbinde leke ile gelen hastalarla karşılaştıklarını söyledi fakat çok huzursuzum ağlamaktan kendimi de ailemi de harap ettim benim gibi aynı durumla karşılaşan var mi