Kızlar en son 7 haftalıkken gittim doktor 1 ay sonra gel demişti. Şuan 11+3 haftalık acaba 12 yi bekleyip 12 de gitsem mi bi yandan da çok merak ediyorum ne durumda diye. Gerçi zaten gittiğimde de haftası değişiyor ultrasonda 🤷🏼♀️ kafamda deli sorular