Kızlar doktor 50 gram şeker yüklemesi yaptı sonuç 173 çıktı yüksek yani daha sonra 100 gram tekrar istedi bu da 1. Saat 153 2. Saat 139 3. Saat 90 çıktı açlık da 80
Gebelik şekeri yaşayıp doğum yapan var mı çocuk üzerinde Bi sıkıntı oluyor mu ya da doğum da veya doğumdan sonra bebeğin kilosu haftasına göre önde