tubik_ Kızlar dün öğlen kürtaj oldum. Dün akşama kadar kanamam vardı ama bugün hiç kanamam yok. Gece pedim kuru kalmış. Normal mi acaba
Zeyna01 tubik_ Ben Kürtaj oldum geldim hiç ama hiç kanamam olmadı aradan bir hafta geçti birden kanamam oldu o kadar kürtaj 10 gün sonra kontrol vardı benim şuan tekradan 8+5 haftalık hamileyim 🥹
Bussuusu tubik_ bende 26 temmuzda oldum ilk gün oldu kanama sabah ta pedimde vardı biraz sonra kesildi dün tekrar başladı kaç haftalıktınız
gamzecgr tubik_ tabi kaç haftalık olursa olsun düşük ve ya kürtajdan sonra lohusa sayılıyor ama ne kadar onu bilmiyorum işte
Moz tubik_ merhaba bu sebepten dolayı ctesi kürtaj oldum.Sizin adet ne zaman düzene girdi ve ne zaman sonra hamile kaldınız.Dr bize 3 ay korunun dedi.Birde kürtaj sonrası kanamam da olmadı öyle normal mi
1palyaco tubik_ benimde sadece kürtaj yaptığım gün oldu kanama.Sonrasında da 5 gün falan kahverengi lekelenmeler oldu ara ara .