Acemiiiii Haftada kıza benziyor demişti doktor. Bugün 16. Haftada kız olduğu kesinleşti. İlk çocuğum olacak çok heyecanlıyım 🥹🥹 nub teorisi bende tuttu 🤭
esraEb Acemiiiii allah bağışlasın. Her evde kız çocuğu olmalı bence 🥰 kız evlat anne için velinimettir. Ömrü güzel olsun inşallah 🙏
Haticemk Acemiiiii masallah allah saglıkla kucagına almayı nasıp etsın benımde suan 8 haftalık cok heycanlı benımde ılk
Acemiiiii esraEb çok teşekkür ederim. O kadar doğru ki. Kendime arkadaş doğuracak gibi hisssdiyorum. Kızkardeşim yok hep yalnız büyüdüm. Canım kızım sağlıkla gelsin 🌸
Acemiiiii Haticemk ilk haftalar çok bilinmezlik oluyor ama ilerledikçe rahatlayacaksınız Allah’ın izniyle heyecan çok artıyor 🤭
Satinur_66 Acemiiiii 12 haftalık usg varmı acaba elinizde varsa atabilir mısınız bana da 12 de kıza benziyor dedı suan 14 hafta ligim başka doktora gıttım tahmın yapmadı
Acemiiiii Satinur_66 şuan elimde değil ama nub teorisi bende bayağı netti yani o bölge yataydı hiç çıkıntı yoktu
Satinur_66 Acemiiiii doğrudur canım kacıncı haftada nub tuttu 12 demı bende 12 ve 13 haftalık usg var Ama hep arkası dönük veya secde swkılde durmus bellı olmuyor