Cansun_133 Hamilelikte travazol krem kullandınız mı bundan 2 ay önce mantar olmuştum doktor vermişti sürünce geçmişti simdi yine tekrarladı kasinti kullansam bir şey olurmu
Tugbazdmr Cansun_133 krem sadece dış bölge için fitil kullanmadan olmaz demişti doktorum bana en sağlıklısı doktorunuza sormanız 🙏🏽
gl12cn34 Cansun_133 doktorunuza sormanız en iyisi , ben malesef doktoruma sormadan kullanmak zorunda kaldım 4-5 kere bir sorun yaşamadım cok şükür
AyselDemir Cansun_133 şuan bende kullanıyorum.tekrar başladıysa kadın doğum doktoruna de idrar tahlili yaptırsın eğer çıkarsa onlar bir şey önerir ama travazol kıdem sadece kaşintiya dair kizariklqri önlüyor.ama mantarı geçirmiyor.
Tulipati Cansun_133 geçen doktoruma sordum arada kaşınıyor o bölgem evde travazol var dedim o da kullanabilirsin dedi travazolu
Simge_celen_ozyildiz_ Cansun_133 benim doktorum travazol ve mantazolu önermemişti başka marka krem yazmıltı gebelik de kullanıma uygun değil demişti