1234-i acele etme cnm bende acele ettim erkenden yapmıştım ikinci çizgi silikti hastaneye defalarca gidip sürekli kan verdim ve mahvoldum psikolojik olarak çok yıpranıyorsun acaba kese oluştu mu kalp atışı varmı kimyasal gebelik mi vs diye tavsiyem adet tarihini 7 gün geçtikten sonra normal kaset test alıp yapmalısın biliyorum beklemesi çok zor ama bu durumu yaşamış ve yıpranmış birisi olarak söylüyorum Allah herkesin gönlüne göre versin