Mustafatma92 163 üm ama karnım pek Yok belli olmuyor Korkuyorum bazılarına bakıyorum baya büyük sizce normal mi Kızlar ya ☹️☹️☹️
Migrenligebe Mustafatma92 benim 17. Haftadan sonra birden cikti, kimisinin pek cikmiyor. Vucut yapisiyla alakali
Gulsen1989 Mustafatma92 ayy ben anlamıyorum benimde su içsem göbeğim çıkıyor bende bundan muzdaribim sevinin işte çıkmıyor daha ne istiyorsunuz 😂
Minnoshamis Mustafatma92 canim bende 16+ 3 um ve benimde cikmadi yani disaridan biri kolay kolay anlamaz hamileligimi 😂😪
Gulhan2692 Normaldir tabiki bazılarının iç karnı geniş olabiliyor ☺ çok yakın arkadaşımın hamileliğinde de öyle olmuştu hatta doğumuna 15 gün kala çıkmıştı karnı doktoru iç karnı geniş olduğu için öyle olduğunu söylemiş
Mustafatma92 Kızlar bide az once cok ağladım bebeğime bişey olmustur diye cok korkuyorum yarın kontrolüm var herseye alınıyorum büyütüyorum içimden geliyo ağlamak
Minnoshamis Mustafatma92 valla filmlere bile aglayabiliyorum artik uzulup 😂 analik hormonlarim etkiliyo beni 😂
Ezcez Mustafatma92 canim ben 1.55 im 9 ayin icinde 34 haftaligiz benimki bile azcik var ayni haftada olanlarin karinlari burunlarinda masAllah bebekte haftasyla uyumlu diyor zayfmi bilmiyorum dogunca bakalim 🙄
Mustafatma92 Kızlar yavruma kavuşmak istiyorum bi an önce annem derdi de inanmaZdım anne olunca anlarsın diye inşAllah sağ Salim kavuşuruz hepimiz 🤲🏻