19+5 haftalık hamileyim kronik sistit hastasıyım su yaz vaktinde hastalığından dolayı corapsız gezemiyorum yeterince sıcak yetmiyor gibi bir çaresini de bulamadık kızılcık özü takviyesi nioli yağı ve daha bir sürü yöntem munorol de zaten haftada nerdeyse bir içtiğim ilaç haline geldi günlük pedi bıraktım soğuk su içmiyorum iç çamaşırlarımı da ütüleyerek giyiyorum artık bu hastalık hakkında tecrübesi olan daha yapabileceğim beni rahatlatıcak bir çare arıyorum erken doguma bile sebep olabiliyormuş bu hastalık varsa bilgisi olan benimle paylaşabilirmi