Aslii0633 34 yaşındayım ,2.gebeliğim. İlki tüp bebek ikiz erken doğum birini maalesef kaybettim,ikinci sürpriz doğal yolla,su an 37 haftalık olduk. Nasipse doğum 7 ağustosta .Ve iki doğumun arası 14 günle 1 yıl bile değil.Geçen kontrolümde doktoruma bağlayalım dediğimde gençsin gerek yok dedi ki 6 tane dondurulmuş embriyom olmasına rağmen. Ve tüpler hassas yapılar kesme bağlama çok tavsiye etmediğini söyledi. Yıllarca çocuk sahibi olmak isteyip korunmamş ki bunun sonucu olarak hemen 2..gebelik oluşmuş biri olarak artık en güvenilir korunma yollarını aramaya başlamış durumdayım.