Kızlar cumartesi acile gittik şehir hastanesine sancım ve ağrım olduğu için .. ama ne açıklık nede nstde sancı çıkmadı doktor 3 gün sonra gel yatışını yapıcaz dedi, yani 40+5 oluyorum. Orda doğum yapan veya doğum bilgisi olan varmı ilk defa oraya doğuma gideceğim ve 2. Doğumum olacak .