neanladinyurdagull Kızlar Allah rızası için bana bi öneride bulunun yoksa kafamı kesip atacağım çok az kaldı.Saatlerdir geçmeyen diş ağrım var kulağıma ve başıma vuruyor.Parol içtim,tuzlu gargara yaptım,diş fırçaladım.Yanağıma buz koydum.Nafile nafile nafile
Fadimr neanladinyurdagull kaç haftalıksınız. Hamileliğin her dçneminde dş tedavisi çekimi yapılıyor ben 6 hftada 20lik di çektirdim ve kanal tedavisi olması gereken diş ağrıyor onuda ikinci trimester dahs güvenilir o zaman yapalım dedi doktorum çekilmez bir Ağrı ise oyalanmayın mutlaka gidin bi doktora korkmayın gebelikte yapıkıyormş tedavi Allah’ın izniyle birşey olmaz çaresiz kalınca mecbur yaptırıyorsun
Fadimr neanladinyurdagull ada çayı ile gargara yapabilirsin aklıma gelenleri yazdım inşallah şifa bulursun Allahım yardımcın olsun çok zor bilirim
neanladinyurdagull Fadimr 24 haftalık hamileyim ama benim ağrıyı başlatan dişim ön üst diş görünüşe göre de sağlam duruyor ama bu gidişle sonum dişçi sanırım yanağım burnum hep şişti bu şekilde çekimde yapmazlar her şekilde ağrıyı çekeceğim gibime geliyor dayanilabilecek gibide değil akşam 9 dan beri saat kaç oldu ne canım kaldı ne birşey