Gulonuz benimde 3. Doğumum olacak ilk ikisi benziyordu ağrıları ama 3. 10-12 haftalıkken başladı bu bacak aramdaki kemik ağrısı o yüzden çok endişelenmiştim neden son haftalarda olan şey başta var diye acile felan gittim geldim şükür bişey cıkmıyordu hala var işte artık tesellim düştü demekki buda böyle gececek 😁 29 haftalığım şuan sonumu düşünme istemiyorum. Allah kolaylık verir heralde