esradnz 6 aralık benimde hamileliğim boyunca yattım erken doğum riskim var diye ilaçlar kullandım ama şimdi bebeğimin hiç gelesi yok 😂 sayılı günlerin heycanı başka oluyormuş valla çok sabırsızlanıyoruz sağlıkla gelsin inşallah miniklerimiz 🙏
nisagokcealmila elvinsmomm haftamız aynı sağ salim alalım inşallah kucağımıza🙏bu arada benim de 3. kızım☺
EmineBurcuTfekiSar Benimde Allah’ın izni ile 3 Aralık Pazartesi sezeryanım var. Bide üstüne grip oldum burnum tıkalı deli gibi öksürüyorum. Rabbim sağlıkla kolaylıkla doğurmamızı nasip etsin hepimizin. Her geçen gün heyecan dorukta. Hepimiz inşallah evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza alalım.🤲🤲
Bestenurasya Yarın 39 oluyorum ama bizim kızda tık yok 😁😁😁 şafak 8 herhalde sonuna kadar bekleyecek kızım 😍😍😍 son Aralık 6
IlaydaOrhanKopuz Ozlemelif umarım döner eğerki normal doğum istiyorsan.bnm ki de 34. Hafta da ters döndü makat geliş oldu 🤦🏻♀️ Normal 37+1 iz bakalım yrn sezeryan günü alıcaz artk nasipse.
Emirpasam Kevser26 aynu durum bizdede var ayın 14une gün aldık. 39.haftada çünkü ters gebeliklerde 40 haftayı ve ileriyi beklemek kordon sarkmasina sebep olur muş
IlaydaOrhanKopuz Ozlemelif özel de olucak evet bnm doktorumun kliniği var zaten hastane doktoru değil
OzlemReyhan Son 9 gümümüz fakat teknik olarak günümüzü de çoktan tamamladık. Oğlum bey’in keyfi yerinde sanırım gelecek gibi durmuyor 😒
Nslhnfdn Asilinannesi 15 Aralik dogumumuz sat'a göre. Cok sukur bi kac hafta oldu doneli. 38.haftaya girdik. Umarim normal olur
Beste2 Pirayeee Aynı haftadayız sizinle,benim bebişte 30. haftadan beri dönmüş 🤗 Normal doğum mu sezeryan mı belli mi sizinki?
Pirayeee Beste2 yok belli değil ama gidişat normali gösteriyor korkumu yenersem eğer 😁 kontrolüm 8inde belli olur o zaman 🤣
melise Aralık anneleri karnınız indimi..Benim kasılmalar devam yakında doğuracak gibi hissediyorum ama karnım hiç inmedi..37+6 olduk