Kadriyeanes Bende ağrı yaşıyorum kaldırıp indirmede fizik tedavi doktoruna gittim kas ağrısı dedi. Kimisinde varis ağrısı kimisinde siyatik ağrı yani bebeğin sinir basması nedeniyle oluyormuş
HalimeAhmedova Ceku bebişin büyüdüğü için baskı yapıyordur canım benim ilk hamileliğim de aynen öyle olmuştu hatta sol tarafıma yattığım zaman kalkamıyodum ağrıdan
Esmaa Selam canim bendede var bacak agrisi cok vakta gece yatarket tutuyor kalkiyorum oturub biraz agrim gecdikden sonra yine yatiyorum bu gun amma yine tutdu gun gecdikce artiyor
HalimeAhmedova Ceku benişleriniz dünyaya geldiğinde geçer canım benim öyle olmuştu doğurdum ve ozaman hafifledim
delettdmom66 Ayy bn 2 gündür ne çekiyorum bacak agrısından duş aldm sıcak suyla masaj yaptm anca oyle geçti smdi iyim biraz aglıyodum resmenn 😕
Esmaa Yaa masaj olmazmis diye biliyorum bana koymuyorlar masaj yapmaya ziyanmis diyorlar sonra acisi kecmez😮
delettdmom66 Esmaa sıcak suda ama kaynarda degil agrıyan bölgeye döktüm diz kapaklarım çok agriyooo ya😐