Melekd Kizlar dün doğum yaptim. Karnımın alt kısmına kasiklarima oyle bir şiddetli agri giriyor ki anlatamam cok agrim oluyor. Bu ikinci doğumum ilk dogumumda karnimda agri olduğunu hatırlamıyorum. Bu ağrılar normal mi bıçak keser gibi