ikinciannelikicin Shr1Onder valla ilk dogumum kisa geldigi icin zaten evdeydim canim hic acildigini hatirlamiyorum cirtlari cok saglamdi bence
Bisaniye Mrry Özellikle marka bakmadım çamaşırcıdan herhangi bir korse aldım göğüs altından Başlıyor belime kadar geliyor üç kademeli çıtçıtı var göbek toplandıkça kademeyi içe çekicem
Bisaniye Shr1Onder Daha doğum yapalı 25 gün oldu ama göbeğim zaten küçüldü. Emzirdikçe gidiyor bir de sırf toparlasın diye değil serbest kalınca sezeryan olduğu için içerden ağrı hissediyordum bu şekilde ağrım olmuyor
Bisaniye Mrry daha çok yeni canım 25 gün oldu doğum yapalı. Ama önceki doğumumda da kullandım o normal doğumdu göbek gitmişti. Bi de spor yapmak lazım tabi
Mrry Bisaniye zaman ilerledikçe inşallah kalmaz bizede yazın tecrübenizi olur mu kullanalım ona göre😇🌸