Merhaba kızlar 3 gündür aşırı yoruldum. Misafirim vardı ve zerre oturmadım 3 gündür artık tükendim. 27+3 hamileyim. Çokta korktum bebeğime bir şey olacak diye. Az önce bulaşık yıkarken rahim kısmıma bir şey düştü gibi oldu anlatabildim mi bilmiyorum ama bi anlık aşırı acıdı. Sonra korktum ama çok şükür bebeğim hareket ediyor. Bir sıkıntı olmaz demi yaa çok yorulduğum için.. 😥