Duyguelif Sevgili anneler bebeğim için detarjan alicam. E-bebekten Baby me almayı düşünüyorum. Toz mu sıvı mı tavsiye edersiniz?
Pink05 Duyguelif canım ben toz aldım ama kalıntı bırakıyo extra durulama yapmak gerekiyo her seferinde
DanLa Duyguelif bizim ailede bir kaç kişinin toz deterjana alerjisi var canım. Hem ondan korktuğum için hem de durulanması kolay olsun diye sıvı tercih ettim. Minorisin organik bebek deterjanını aldım çok memnun kaldım kokusuda aynı beyaz sabun gibi 😁
balinannesi20 Duyguelif sabun tozunu çok övdüler ama oda makinede kalıntı yapıyor diye bende sabunu rendeledim sıcak suya koydum 1 kalıptan 5 litre deterjan çıkıyor yumuşatıcı gibi oldu 15 gün bekletiyorsunuz dün denedim mis gibi kokuyor ve ne makinede ne de çamaşırda kalıntı kalmadı🤗
glam Duyguelif aysecakir bebekten önce de yıllardır sıvı kullanıyorum. Hem kıyafetlere zarar vermiyor, hem de daha kolay durulanıyor
balinannesi20 Arzymn dalan kullandım ama kendi kıyafetlerim için denedim arkasında garip yazılar yazıyor araştıramadım o an kendi kıyafetlerim ve ev temizliği için hazırladım içeriği zararsızsa devam edicem zararlı ürün varsa dalan roxy alıp sıcak suda eritip bekleticem öyle kullanıcam 🤔
HilalEraslan Kızlar ilk kıyafeti yıkadığınız da mı sadece böyle özel detarjan kullanıyorsunuz? Yoksa doğduktan sonra da hep böyle biriktirip bebek kıyafetlerini ayrı yıkamak lazım ☺️
Hs4523 HilalEraslan hep ayrı yıkamak lazım küçüçük bebişin kıyafetlerini kendi kıyafetlerinizle ve kendi deterjanınızla yıkamayın olurmu. Hem çok kimyasal var hemde sizin kıyafetlerin kiriyle bebeğinki bir değil
Aybuke35 Duyguelif öncelikle yenidoğan bebege parfümlü deterjan sabun tozu kullanmayın. Yumuşatıcı kullanmayın. Ben uni babynin sarı kapaklı olan sıvı deterjanını aldım yıkadım çamaşırları 30 derecede kısa programda ve ne renk solması ne de başka birşey yaşadım 😊
Arzymn balinannesi20 sülfat değişik şekillerde yazılabilir, ne yazıyor içeriğinde buraya yazın bakalım
balinannesi20 Arzymn sodium palmate, aqua, sodium kernalate, parfüm, glycerin, sodium chloride, tetrasodium EDTA, etidronic acid, sodium hydroxide, disodium, distyrylbiphenyl disulfonate, benzyl salicylate, coumarin, linalool, CI 77891 bunlar yazıyor canım🤔
Arzymn balinannesi20 sabununuzda bolca kimyasal var😊 bence kullanmayın bebeğinkilerde, sülfatsız kimyasalsız sabun var mı bilmiyorum , varsa onlardan hazırlayın derim