Eliyy canım ilk 3 ay hala anne karnında sanıyorlar kendilerini o yüzden gece gündüz ayrımları olmuyor uyku eğitimi de verilmiyor zaten bu aylarda. O yüzden 3 ay o senin keyfine göre değil sen onun keyfine göre hareket ediceksin mecburen. Altı temiz karnı toksa oda ısısı idealse ona rağmen uyumuyorsa, veya sürekli meme istiyorsa senin kokunu istiyordur o yüzden ağlıyordur. Çünkü onlar için anne kokusuda yemek içmek gibi temel ihtiyaç oluyor. Bol bol ten teması yapın gerekirse uyusun memenizde şimdi alışkanlık oluşturamazsınız zaten daha çok küçük. 4. Aydan sonra hafif hafif başlarsın uyku eğitimine