Zyzy123 Kızlar 39. Haftaya gircem doğurmak istiyorum artık. Başlayabileceğim bi yöntem var mı ne yapabilirmm
GizemzerUar Zyzy123 bende 39+3 bende burda bekleyim 😌 artık Doğum olsun istiyorum gerçekten çok zor gecıyor son zamanlar .. yürüyüş hurma hareketlilik hiç biri fayda etmedi 😌