Asklim canim sezeryan olmadim, normal dogum yaptım ucret odemedim,,, ama benimle beraber ikiz gebeligi olan bir bayan vardı ondan 2bin civari almisti,,doktor halden anlayan biri,,yardimci olur,,oyl3 çok yuksek maliyeti yok acikcasi,,,ben gebeligin 4.ayinda serklaj ameliyati oldum ozellerde falan 10,15.bin civariydi,doktor bziden sadece 1300 almıştı,,o yuzden doguma kadar baska doktora gitmedim,hep ayni doktoruma gittim