İkili taramada kemik yapisi erkege benziyor dendi iki farkli doktor tarafından ama bacak arasi acmadigi icin goruntu alinamadi. 13+5 te tekrar gittim bacak arasi bir cikinti vardi sonrasında iki kez daha odakladi ve bu kez de bostu. Erkek de kiz da diyemiyorum dedi. İlk gebeligimde oglumda tam 12.haftada cok net gorduk tum organi. Yuzdeyuz erkek dendi ve öyle gitti. Benim gibi ogrenemeyen var mi?