Hacerr1 benim suyum hep hastanede patlatıldı şimdiye kadar . İlkinde nişanım geldi de sancım başladı 2. De emin değilim sanki hastanede doğum olacağı esnada geldi diye hatırlıyorum ama işte emin değilim. Bunda da artık sabırsızlanıyorum . Ağrılarım bir türlü sancıya dönüşmedi kasılma var baskı var bebek toplanıyor sürekli sertleşiyor ama yok yani sancı virgüllü girmiyor