MorKelebek54 gzdekless yaahh cok sevindim canim hayirli olsun rabbim kucagina da almayi nasip etsin insallah
gzdekless tatlibebegim_ canım bide ben 12inci gününde verdim kan arkadaşım da aşılama olmuştu oğlu oldu o 14 üncü gününde verdi onun HCG değeri 140 çıktı Benim 762.9 kesin benim ikiz 🥹🥰🙏🏻
tatlibebegim_ gzdekless ayy hadi inşallah ikiz olur ❤️❤️bende bugün gonal f 300 başlaıycam günde 112.5 vurulcam 6 gün boyunca sen kaç vurulmuştun günde kaç gün iğne vuruldun kaç yumurtan büyümüştü
gzdekless tatlibebegim_ 75 vurundum canım ben bi hafta vurundum 3 tane yumurtam büyümüştü inşallah seninki de tutar Allahım kalbine göre versin
gzdekless tatlibebegim_ Ben 75 doz vurunmuştum 3 tane yumurtam büyümüştü neden o kadar yüksek vuruyor dozunu
gzdekless tatlibebegim_ Doktor bir şeyler yaparız fazla yumurta büyürse demişti benim üç tane büyümüştü
tatlibebegim_ gzdekless bende pcos olduğu için çok geç büyüyor yumurtalar o yüzden yüksek başlattı inşallah benimde 2 3 tane büyürde ikiz bebişler olur🥰