mylifeAslan şimdi 32+2 olduk geçen hafta bende bu gerekçeyle doktoruma yazdım çağırdı muayene etti ultrasonda kalp atışı kan akılı galan her şey normal çıktı o gğn ve ertesi gün emin olmam için NST ye girdim ondada her şey normaldi bazen bebekler bunu yapabiliyor 3-4 saat hiç hareket almazsan gel onun dışında bir sorun yok dedi o iki günden sonra çıldırmaya devam etti beyefendi ama beni korkuttu tabi.Sizde takip edin hareket aldığınız sürece sıkıntı yok sanırım ama hiç almazsanız mutlaka doktorunuzla görüşün.İnternetten baktığıma göre şu aralar daha çok uyuyup gelişimi tamamlamak istiyorlarmış sanırım o yüzden daha sakinleşebiliyorlarmış.