Ef1001 Kızlar erkek dedikleri bebeğim.bir ay sonra bu ultrason ile kız olduğunu öğrendik ancak bir fotografta ayak kısımları top top ayrı görünüyor ya onu hiç anlamadım bileniniz var mı yorum yapar mısınız
Asel2702 Canm orda da kız olduğu belli nasıl erkek demişler ki bizim ultrason var aynı şekilde çekilmiş bunla alakası yok bakınca bunun kız olduğu belli yani