Bugün aşılamamda 3. günüm aşılama yapılırken ve o gün hiçbir şey hissetmedim 2. günümde sadece sol kasığmda yanma hissettim ve sürekli ateş basması yaşadım gelene gidene ateşliyim hasta oldum sanırım dedim (kimse aşılama olduğumu bilmiyor) bugün gögüs ucum dokununda sızlıyor ve yanlarım deriz ya böbrek gibi oralar sızlamaya başladı yani akşamustu.. birde afedersiniz lavobaya gittigimde peceteylen silindigimde vajina bolumum o kadar scakki.. bu sekil olan var mı ? Var miydi ? Esimin sonuclarindan sonra pek umutlu degilim ama bu sekilde olup adet goreniniz veya hamile kalaniniz var mi ?