Mahirissmoms Mavilikler8 bende 2 aylık benimde aşırı derece oluyor demekki normal herkes te oluyor adet sancısı gibi oluyor bide üşütmemek lazım
Tanli1993 Normal canım özellikle ilk 3 ay adet zamanlarımda olmuştu benim onun haricinde rahim genişliyor bebek yerlesiyor ondan dolayı oluyor. Geçmeyen agri kanama vs olmadığı sürece normal
Sevcan_nefes 12+6 olduk . Benimde hala ağrım oluyor hep sağ kasığım ağrıyor sağ bacağıma vuruyor mesela. Aşırı geçmeyen 2 günden fazla süren ağrı normal değil demişti doktorum. Ama kasık ve bel ağrısı normalmis
melikemre20 Benimde iki aylık oksapar iğne vuruluyorum ayaklarım aşırı yanıyor kasigimdada agri oluyor bide asiri gaz sıkışması oluyor ya bazen çok korkuyorum