Merhaba kızlar
9 haftalık hamileyim ve ilk kez bugün ceviz yemeye başladım 🤦🏻♀️ biraz vicdanım sızladı keşke daha önce başlasaydım diye ama hiç sevmiyorum cevizi, diğer yandan da bebeğin beyin gelişimi için önemini biliyorum ama daha fazla erteleyemedim, bugün başladım yemeye, umarım geç kalmış sayılmam, beyin gelişimi konusunda 🤦🏻♀️