Yelizkhrmnn canim ben bir düşük bir ölü doğum olarak yaptirdigim testleri yazıyorum.
Kanda pıhtılaşma testleri
Eşim ve benim genetik testleri
Kandaki mikroplar (vdrl kızamıkçık vb)
İdrar enfeksiyonu
Rahim filmi (şekilde bozukluk vs var mı diye)
Tiroitlere baktırmak lazım
(Şuan hatırladığım bunlar, ancak düşüğü nasıl yaptığınız da önemli, mesela bebeğin kalbi durmuş karnınızda ölmüş ise, büyük ihtimalle bebekte bir hastalık vardı ve vücut onu yabancı cisim olarak eledi.)
Ancak suyunuz geldi bebek erken geldi vb gibi durumlarda rahimde şekil bozuklugundan yada rahim ağzı yetersizliğinden şüpheleniliyor.)
Size tavsiyem perinatologa gitmeniz, düşük hikayenizi anlatmanız ve onun size yol çizmesi, bir sonrası gebeliği de onunla planlayıp takip edin. Çok geçmiş olsun, sizi çok iyi anlıyorum. Esekten 2 kere düşenlerdenim.