Tugceinciuak ben de denize 3 defa gittim. Su an 13 haftaligim bugünde gittim. Enfeksiyonum vardi, artirir belki diye düsündüm ama her ay denize gittikce sanki enfeksiyonum tekrarlamadı. Fakat denize girip cıktıktan sonra göğüslerimde efsane bir yanma oluyor. En fazla yarim saat giriyorum. Çıktıktan sonra da gögüslerime normal su döküyorum yanmasi gecsin diye