Merhaba. 23 hafta detaylıda suyumun fazla oldugunu öğrendim.doktor antibiotik iynesi yazdi. Tokluk şekerim normal çikti.ayni zamanda 2-21mm hematomum varmiş yataktayım şu an 2 haftalik. Karnim cok sertleşiyor nefes alamiyorum,uykularıö haram oldu resmen.25 haftadayım çok zor yatak(( karnımın sertliği suyun çokluğundan ola bılırmı acaba ?