Asikiz19 Herkese iyi akşamlar. Özür dileyerek soruyorum. Bazen alaturka tuvalet kullanmak durumunda kalıyorum. Böyle olduğunda benim için zor oluyor ve özel bölgemde açılma gibi bir his hissediyorum. Sizlerde de oluyor mu bir de biz gebeler için hangisi daha sağlıklı bilgisi olan var mı?
Buse__ylmzz07 Asikiz19 benim de evim alaturka sadece 35 haftalığım eğildiğimde bende de öyle oluyor sanki açılıyor gibi hissediyorum ama bence daha kolaylaştırır diye düşünüyorum sadece doğumdan sonra nasıl yaparım bilmiyorum eğilirsem dikişim açılır sanırım o yüzden kaynanamın evinde kalıcam gibi gerçi orda olsam herşeyim önümde olucak daha rahat olucam
Balbebem Asikiz19 doğuma yakın iyidir alaturka tuvalet zaten o çömelme hareketini yapmak lazım doğum kolaylığı için diye biliyorum ama doğumdan sonra dikiş olursa zorlar sizi o zaman kullanmamak daha iyi olur dikişlere zarar gelmemesi için
Meryeminannesi20 Asikiz19 ben alaturka kullandım ilk hamileliğimde onun doğumu kolaylaştırdığını düşünüyorum doğumum kolay oldu
Rfrshr Benim doktorum ben 17-18. haftalardayken bir kontrolümüzde normal doğum düşünüyorsan alaturka tuvalet kullanmanı öneririm demişti, sanırım kolaylaştırıyor
Mummumlilo Ay bende alaturka wc kullanıyorum daha rahat ettiğim için ama eğilirken bebek sıkışır mı ezilir mi diye de korkuyorum 🙄
Duygrn Aksine doğumu kolaylaştırıyor o pozisyon. Son haftalarda alaturka tuvalet kullanmasan bile o şekilde eğilip esneme hareketleri öneriliyor
Asikiz19 Cevaplar için teşekkür ederim. Özel bölgemde açılma oluyor gibi bir his geldiğinden ve henüz doğuma da zamanım olduğumdan kullanmak sakıncalı olur mu diye bir düşünmedim değil.İyi olacaksa özellikle kullanmaya çalışayım:)
Asikiz19 dilay_06 O zaman belki kasların hareketi açısından kolaylaştırıcı oluyordur ama doğrudan doğuma yarıyor gibi bir durum da yok demek ki
Vd10 Asikiz19 maalesef bizim evde de alaturka var kullanmak zorunda kalıyorum ama bel ağrısından ölüyorum uzun süre duramıyorum 😔
LamiyaCetinkaya Asikiz19 onunla mı ilgili bilmiyorum ama doğuma 4 ay kala anneme gittim doğuma kadar orda kaldım, alaturka tuvalet kullandım hep. Doğumum kolay oldu sadece 4.5 saat sancı çektim, ama sonra dikiş olduğu için alaturkaya oturamadım🤷
2kizannesi- Asikiz19 Gebelik olmadan da, gebeyken de en sağlıklısı alaturka :) Sonuçta mesane tamamen boşalıyor, bizimde alaturka Sonuçta rahim büyüdüğü için doğum yaklaştıkça eğildiğinde genişlemesi normal oluyor. Rahat olsun için :)