Bulantı çözümünü çok az yiyerek buldum, mesela canım peynir çekiyorsa kibrit büyüklüğünde yiyorum aradan 2 saat geçiyor mesela, çeyrek elma yiyorum, bazen yürüyüş öncesi bir kase çorba içerim mesela ekmek hiç yok hayatımda, yiyince direk kusuyorum, azar yiyince en azından kusma olmuyor ve çok acıkmadanda yemiyorum, malesef benim 12. haftaya kadar böyleydi, yediklerimi hazmedemiyorum çünlü, o yüzden çok az yiyerek buldum çözümü, bol bol su ve günde 1-2 sade soda içiyorum mineral eksikliğimi tamamlamak için,