Svgyl 34 haftalık gebeyim bir hafta önce doktor senin göbeğin üç hafta geride duruyor dedi bu hafta bebeğin göğüs çevresinde gerilik var dedi ne anlama geldiğini açıklamadı böyle bir durum yaşayan var mı
Ahsen1993 Svgyl merhaba geçmiş olsun. Nasılsınız? Bebeğiniz haftasını yakaladımı. 27+4 gunluk gebeyim doktor banada gögüs cevresi 1 hafta geride takip edelim gelişiyormu geridemi kalacak yoksa dedi. Endişelendim:(