Asminbahar63 Sinemm123- bide şey urfaliyim bizde babaanneler neneler belin ağrıyorsa sancın sürekli belindeyse erkek doguracan diyorlardı ama bn kizimdada bel agrisi çektim doğuma kadar 🤣
Hdemir1618 Sinemm123- kız bebekte annenin cildi bozulur,yanları dolar ve hep ekşi aşerir diyorlar(doktora söylediğimde yok inanmayın öyle şeylere demişti 😂)
Asminbahar63 Evt erkek bebek hamilelik güzl ve rahat geçiyormuş kız bebekse daha kötü ve anne cirkinleşiyormuş🤣