Deletedmom212
Bizde de 16. Haftada çıktı yaklaşık 12-13 mm kadar. Her dokTor farklı konuşuyor kimi erken düzelir kimisi engelli doğar aldır. Ama çoğu makalede sağlıklı doğumlardan söz ediliyor. Çok zor ve mesakatli haftalarca bekletiliyoruz sürekli kontrol edilmesi gerekiyor. Genelde Omurilik le bir olduğunda bedensel engel kaçınılmaz oluyormuş fakat bizim de sadece beyninde var umarım hepimiz için umutlu haberler verilir Allah evlatlarımızı sag salim bize bağıslasin. 17.sinde egitim arastirmada kurula çıkacağız gelişmelerden sizi haberdar ederim.