Kızlar 38+4 günlüğüm hafif bir şekilde sol kasığıma ağrı girmeye başladı. Beraberinde karnım kasıldı ve ağrı arttı. Sırtıma hafif bir ağrı yayıldı. 1 saat kadar sürdü bu yazdıklarım. Ilık bir duş alıp soluma yatıp dinlendim. Arada hafif şekilde ağrı olmaya devam ediyor. Doktorum 5 dk da bire düşmeden gelmeden gerek yok demişti. Bunlar doğum başlangıcı mı lütfen tecrübesi olanlar yazabilir mi