Merhaba kızlar sizlere bir şey danışacağım 12. hafta yapılan ikili taramayı eşim yaptırmak istemiyor Allah korusun bir problem olsa bile bebeğimize dokunmayacağımız için varsa bile öğrenip stres olmaya gerek yok diyor, benim size sorum şu tarama yapmayacağım için 12. hafta değilde 13. hafta kontrole gitsem bir sıkıntı olur mu yoksa tarama yaptırmasam da 12. hafta gitmem şart mı