Kızlar merhaba 2.5 ay önce doğum yaptım iki haftadır kasiklarimda karnimda belimde inanilmaz ağrı var ara ara gelip gidiyor birde uyukalama hâli ama onuda uykumu alamadığım için oluyodur diye düşünüyorum bugün koyu kırmızı pıhtı geldi bu yerleşme kanaması olabilirmi korunuyorumda anlam veremedim☹️