Beyz00 Kızlar 37+3 haftalık hamileyim dün sırtımda ağrı başlamıştı yaslanamıyor dik duramıyordum ama bir süre sonra geçmişti şimdi de aynı ağrı neredeyse 3-4 saattir devam ediyor aranızda yaşayanlar var mı nasıl geçer acaba ?
Ryh Bende bunu Araştırmak için buraya gelmiştim sizin yazınızı gördüm benim daha 24+4 ama 1 haftadır sol göğüs altımda batma hissi var dediğiniz gibi bide oturamıyorum ağrım oluyo