Merhaba kızlar. Doğum yapalı 20 gün oldu. Son 3-4 gündür cinsel organımda kızarıklık ve yanma var. Arada kaşıntı da oluyor. İdrarımı yaparken de sanki idrar yolunda da birşey kalmış gibi bir his var. Doktorum mantar enfeksiyonu olabileceğini söyledi. Hamileyken kullandığım fitil ve ilacı önerdi. Emziriyorum diye ilaç kullanmakta tereddüt ediyorum ama fitili akşam kullanıcam. Bence mantar değil,çünkü kaşıntı çok yok daha çok batma,idrara giderken deride yanma var. Fitil de bir işe yaramazsa gidip hastanede enfeksiyon testi yaptıracağım.
Kimde böyle bir sorun oldu?Nasıl geçti?Günlük yaşamımı kısıtlıyor,artık sinirden kafayı yiyeceğim😣😮💨