Demir00 Bence halıflex bebişler için çok hijyenik olmaz. Benim de 2 kedim var çok tüy döküyorlar. Bebişin odasını hep kapalı tutuyoruz girmiyorlar. Büyük oyun matlarından aldık, ilk 6 ay zaten çok hareket edip matı aşamayacak. 6 aydan sonra da kıl tüy önemli değilmiş. Doktorumun da evde kedi ve köpeği var, aşılarına önem verin, bebeklerin de bağırsak gelişimi 3 ay devam ettiği için ilk 3 ay çok dikkat edin, sonrası bağışıklık kazanacak alışacak dedi. İlk 3 ay kontrollü bi araya getirip, 6.aydan sonra saldım çayıra olacak bizde 😁 bir arkadaşımın çocuğu doğar doğmaz sakınmadı hep bi aradalardı hiçbir şey olmadı