Fceylan Merhaba 5. Haftdayim cok fazla bel agrim var ve kasiklarim agriyor kanamam yok ama hafif kahverengi bisey geldi bunlari yasayan varmidir dusuk olcak diye korkuyorum
tlhmrv Fceylan canım yerleşirken bunlar oluyo belirtiler bunlar korkma ama lekeye karşı yinede bı doktora git baksın ilaç vs takviye yapar belki . Ha bide erkek çocuğunda bel ağrısı çok oluyo derler bnde tuttu bakalım sende tutcak mi aklinda olsun 🙂🙂