Doktor bebeğimin süt alerjisi olduğunu söyledi pregomin syneo evolvia ceonate mamalarından birini alıp denememi bebeğim içerse rapor çıkartıcağını söyledi özellikle pregomini dene dedi bende aldım ecz 450 tl gibi bir fiyatı var bebeğim yadırgadı ama şimdi içmeye başladı bu mamaların faydası diğer mamalarla aynımıdır acaba vitamini vs yoksa boş yere bebeğime içirmek istemiyorum birde bütün çocuk doktorları yazabiliyor mu acaba bilginiz varmı