aslihansinem92 Bende Hersey yolunda fakat 2 gündür yürürken vajinamda ağrı baskı hissediyorum resmen yuruyemiyorum. Oturdugumda birsey yok bebegimin hareketleri normal var mı benimle ayni olan 🤦
Caglaaa aslihansinem92 bende 30+3 üm sadece agrı var vücut doğuma hazırlanıyor herhalde programda öyle yazıyordu
canimincani aslihansinem92 bende 29+6 bugün kontrole gittim post açmıştım sol tarafımda benimde ağrı olduğunu bacaklarımın ağrıdığını söyledim rahimde daralma olduğunu söyledi ve progestan ve magnezyum verdi ama açıkcası tedirgin oldum 😥
aslihansinem92 Caglaaa canimincani Pazartesi gunu kontrolum vardi hersey normaldi. Doguma hazrlanma agrisi olarak dusunuyorum bende artarsa gidicem ama doktoruma 😐
canimincani aslihansinem92 inşallah sağ salim zamanında evlatlarımızı kucağımıza alırız insan korkuyor bişey olacak diye 😥